femkerooijackers.reismee.nl

Senior dance, sneeuw en State playoffs

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer, maar dan iets sneller dan normaal. In de maand November heb ik niet veel van me laten horen, waardoor ik nu veel te vertellen heb.

Ik heb namelijk iets super leuks mee mogen maken. Op 8 november was het Senior night tijdens de Football game, omdat het Senior night was deze dag deden de cheerleaders tijdens de pep rally een zelfgemaakte Senior dance en ik mocht daar aan mee doen! Van te voren heb ik twee weken lang cheer practice gehad om te oefenen voor de dans. Twee cheerleaders hadden de dans in elkaar gezet die wij gingen doen tijdens de Senior dance. Wat ook nog is super leuk was, is dat we tijdens de dans iets deden wat echt bij cheer hoort. We gingen namelijk cheerleaders laten vliegen in de lucht. Na twee weken oefenen was het eindelijk vrijdag. De pep rally was deze keer in onze nieuwe arena die super groot is. Alle leerlingen en leraren zijn aanwezig tijdens de pep rally. Eerst deden de cheerleader hun pep rally en daarna deden we de dans. Net voor de dans riepen een aantal leerlingen mijn naam, wat ik super leuk vond. Ik heb echt mega genoten tijdens de dans en ben zo blij dat ik de kans kreeg om dit te doen.

In de avond was de Senior night Football game. Normaal gesproken is het tijdens Senior night de laaste Football game, maar omdat wij geen een wedstrijd hebben verloren zijn we 5A West Conference Champs geworden en zitten we in de State Playoffs met ons team! Dit betekent dat we tegen andere teams van Arkansas mogen spelen. Elke vrijdag is er een game die we dan moeten winnen om het tot de finale te halen. De finale vind plaats in een groot stadium in Little Rock.

Op maandag 11 november moest ik naar school, maar omdat het aan het sneeuwen was kregen we een early dismissal! Ik heb voor het eerst sneeuw gezien in november, omdat het in de avond ging vriezen kregen we de volgende dag een AMI day. Dit houdt in dat je vrij van school bent en thuis huiswerk moet maken dat je van de leraren hebt gekregen. Ik had deze dag niet veel huiswerk, dus ik was snel klaar. Ik ben daarna naar buiten gegaan en heb wat films gekeken. Deze week had ik op donderdag mijn eerste softball training, omdat het volleyball seizoen over is heb ik mijn schedule veranderd naar softball. Op vrijdag was de eerste ronde van de State playoffs! Tijdens de break van de Football game deden we Senior dance die we tijdens de pep rally gedaan hadden op het Football field. Het was super gaaf om dit te mogen doen voor iedereen die was komen kijken naar de wedstrijd en wat ook nog eens leuk is, is dat we de eerste ronde van de playoffs hebben gewonnen!

Op vrijdag 22 November was er een Gob Fest op onze school. Deze dag was anders dan een normale school dag. Zo was er een pep rally, Gobs Talent en het Gob Festival. Gobs Talent vond plaats in de Performing Arts Center van onze school. De kandidaten die zich hadden opgegeven deden allemaal en act en op het einde werd er een winnaar verkozen. Het was erg leuk, want het publiek was super fanatiek. Tijdens de pauze mocht onze Goblin mascot een lied zingen, omdat er geen muziek was moest hij het zelf doen. Iedereen in de zaal zong vol op mee met hem en het was zo mooi om te zien. Verder op de dag was het Gob Festival, er waren verschillende activiteiten die je kon doen.

In de avond was de tweede ronde van de State playoffs. Dit was een van de grootste games van allemaal. Deze avond speelde we namelijk tegen het team waar we vorig jaar van verloren hadden, daarom was dit een erg spannende avond. De student section was erg luid met aanmoedigen en ik deed natuurlijk mee! Helaas hadden we de wedstrijd verloren. In de laatste paar minuten hadden we nog de kans om te winnen, maar dat liep niet meer goed uit. Na de game vielen er veel tranen bij iedereen. Helaas is het Football seizoen nu afgelopen. Ik heb erg genoten van alle games en ik ga het erg missen. Ik ben super trots op ons team dat we zo ver hebben mogen komen!

Reacties

Reacties

Ome Marty en tante Sjan

Hè! Wat superleuk om je zo snel al weer te “zien”. Wat geweldig dat je mee mocht doen.En dan vooral dat jij er zo van hebt genoten?Geniet lekker verder en veel liefs?

ome John en tante Mieke

en wij zijn het helemaal eens met ome Marty en tante Sjan, echt leuk en ga zo door!!!
Dikke kus ?.

Je ouders

Wat een fantastisch verhaal. Leuk om je zo enthousiast te zien. Je beleeft veel mooie dingen. Blijf genieten van je leuke ervaringen. Veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active