femkerooijackers.reismee.nl

Weekendje weg, Colors day en Formal winter!

Hoi allemaal,

In het weekend van 27 tot 29 december ben ik samen met gastmoeder, Lexi en Chloe naar Xtreme Winter in Branson geweest. Dat is een concert waar iedereen van verschillende staten bij elkaar komt om God te worshippen en om plezier te hebben met elkaar. We vertrokken rond de middag op weg naar het Radisson Hotel waar we voor 2 nachten verbleven. Toen we bij het hotel aan kwamen gingen we inchecken, al onze spullen naar de kamer brengen en ons klaar maken voor de eerste avond. De volgende dag waren er twee programma’s er was een middag en avond programma. In de avond kwamen de twee leukste bands, namelijk For King and Country en Skillet. Ik had nog nooit van beide gehoord, maar ze waren erg goed. Vooral For King and Country, zij hebben echt super leuke liedjes en ik luister nog steeds naar ze. Tijdens het optreden kwamen ze in het publiek, maar ik kon ze niet vinden en daarna draaide ik me om en liepen ze recht voor me neus. Tijdens het optreden van Skillet gooide ze plectrums in het publiek. Na het optreden gingen we kijken of er een op de grond lag en toen vond ik er een op de stoel. Het was een drukke dag en we waren allemaal erg moe.

Het programma van zondag was niet zo leuk, dus gingen we iets anders doen. We gingen naar Dolly Parton’s Stampede. Het was in een super grote zaal, waar alle gasten aan de zijkant zitten en de show in het midden was. Tijdens de Christmas show kregen we verschillende soorten gerechten. Het publiek was verdeelt in de Noordpool en Zuidpool en aan het einde van de show kwam er een winnaar. De show was erg mooi en op het laatste was er een wedstrijd tussen de Noordpool en Zuidpool, helaas hadden we wel verloren.

Op 2 januari ging ik bowlen samen met Paula, Ialle en Callie. Paula is nog nooit wezen bowlen, maar toch had ze gewonnen. Na het bowlen gingen we bij Mc donalds eten en waren we naar Walmart geweest. 4 januari ging ik Rollerskaten samen met Paula, Ialle en Isora. We kwamen een aantal vrienden van school tegen, waar mee we gingen rollerskaten. Het was erg gezellig.

Op 14 januari gingen we eten bij Hosi’s om afscheid te nemen van Laura een vriendin van mij uit Brazilië.

17 januari was het Colors day het zelfde als Homecoming week, maar dan was het deze keer voor Basketbal. Er was weer een spirit week waar er welke dag een nieuw thema is om je te verkleden. Op vrijdag was het Colors day dag. Er was weer een queen en maids gekozen voor deze dag. Een vriendin van mij was ook een maid en ze zagen er allemaal super mooi uit. ‘s avonds was de Basketball game en het was erg gezellig. Op zondag was er een Formal Winter Ball. Waarbij iedereen Formeel kleding droeg. Ik ging me samen klaar maken met Paula, voordat we naar het Winter Ball toe gingen. Toen we klaar waren gingen we naar het Winter Ball toe waar al onze vrienden al waren. Er werd erg veel gekletst en gedanst. Het was een super leuke avond met iedereen en we waren een van de laatste die naar huis gingen.

23 januari had ik weer een nieuwe fotografie contest. Dit keer was er geen thema en mocht je zelf kiezen wat je wou fotograferen. Ik had een foto gemaakt van een glas, waarbij je zwart met witte strepen zag doorschijnen. We moesten de foto uitprinten en opsturen naar de fotografie contest. Twee dagen later had ik nog een andere contest met het thema Home Within. Hiervoor had ik een foto gebruikt die ik al eerder gemaakt had van een oudere man. Deze foto moesten we via de computer mailen. Helaas heb ik beide niet gewonnen, maar dat maakt mij niet uit. Ik ben erg blij met het resultaat.

28 januari was het Ialles verjaardag en gingen we uiteten bij Famous Dave’s. We orderde super veel Spare Ribs en het was super lekker. Na het eten brachten ze Ialle nog een super grote taart en zongen we voor haar. We zaten allemaal zo vol dat we de taart niet meer opkregen. Na het eten gingen we terug naar huis. Het was een erg gezellige avond.

Reacties

Reacties

Jolanda

Dat klinkt allemaal leuk Femke! En mooie foto’s ook! Ik ben benieuwd hoe het ondertussen ook met je is. Succes! ?

ome John en tante Mieke

Ha Femke, het was vanochtend al leuk om al je foto's weer te bekijken en nu ook nog het verhaal erbij, dat is helemaal leuk. Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt, daar zijn we blij mee.

Groetjes met weer een dikke kus!!

Ome Marty en tante Sjan

De foto’s waren al leuk,vooral om je weer eens te zien! Het verhaal erbij maakt het nog leuker,dan word veel duidelijk?.We zijn blij dat je jezelf zo goed vermaakt en zoveel leuke dingen doet. Geniet er nog even van,liefs van ons?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active