femkerooijackers.reismee.nl

Valentine's day en choir competitie!

Hoi allemaal,

2 februari ben ik samen met mijn familie naar een wax museum geweest en wezen mini golven. Het was super gezellig. Op dinsdag ging ik na school naar een basketbal game bij ons op school, zoals jullie weten is het Football seizoen al lang over en is het basketbal seizoen nu vol aan de gang. Het is altijd super leuk om te kijken bij de basketbal games. Er is namelijk een student section waar wij dan als studenten kunnen zitten. Ik was samen met mijn vriendinnen gegaan.

Op 14 februari was het net als in Nederland Valentijnsdag. In Amerika word het veel groter gevierd dan hier. De week voor Valentijnsdag had mijn moeder super veel vragen gekregen of ze voor Valentijnsdag verschillende cakes, koekjes en aardbeien met chocolade kon maken. Het was zo veel dat ik samen met Lexi en GiGi ook mee ging helpen na school. Op de dag zelf zag je super veel andere op school dingen aan elkaar geven en een vriendin van mij had ook koekjes meegenomen die we tijdens de pauze met ze alle gingen opeten. Na school ging ik samen met Lexi en GiGi Galentine’s day vieren. Dat betekent dat je de dag samen met je vriendinnen viert. We gingen met ze drieën naar Branson om pizza te eten en ’s avonds gingen we bij GiGi slapen en keken we wat films.

Zoals vele weten ben ik bij softbal gegaan en we hebben de afgelopen maanden erg hard getraind elke dag na school. Op 26 februari kregen we dan ook na de training onze nieuwe uniforms voor de wedstrijden die in maart beginnen. De uniforms zien er echt super leuk uit. Na de training ging ik met m’n moeder, broertje en zus naar een trampoline park toe. Het was echt super groot en je kon er verschillende dingen doen.

De dag erna had ik met softbal een blue and gold game. Dit was niet een echte wedstrijd, maar een oefen wedstrijd met ons eigen team tegen elkaar. We hadden het blauwe en witte team. Ik zat in team blauw en speelde outfield in het midden. Helaas had het witte team gewonnen, maar het was nog steeds leuk om te doen.

De volgende dag had ik een competitie met koor, dat CPA genoemd werd. We moesten al vroeg op school zijn en vertrokken met de bus. Het was wel een einde rijden, maar het was erg gezellig in de bus. Toen we er eindelijk waren moesten we onze koor uniforms aan doen en wachten totdat we aan de beurt waren. We hebben weken lang 2 liedjes geoefend die we gingen doen. Toen we eindelijk aan de beurt waren, mochten we het podium op en moesten we allemaal op onze plek staan. Onze leraar begeleiden ons tijdens de liedjes. Het ging super goed en later op de dag kregen we de uitslagen. Na de competitie gingen we naar een winkelcentrum waar we nog even verbleven. De uitslagen waren inmiddels al bekent. De uitslag werd gegeven op middel van een score. Onze score zat tussen de 90 en 100 in. Dat is dus super goed. Na het winkelen gingen we weer naar huis. Het was een super lange dag en we waren daarna ook super moe.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active