femkerooijackers.reismee.nl

Pasen in Amerika!

Hoi allemaal,

11 april heb ik samen met mijn zussen eieren versierd voor Pasen. Zelf had ik dit nog nooit gedaan en vond ik het super leuk om te doen. We hadden bakjes met water op tafel met elk een eigen kleur erin. Wanneer je de eieren erin legt verkleuren ze naar die kleur. We hebben de eieren echt op super veel verschillende manieren versierd. Na het versieren van de eieren gingen we ze in teams verstoppen en gingen we ze daarna zoeken. Toen ik ze ging verstoppen met Brylea hadden we er een op een hele goede plek verstopt, waardoor het lang duurde voordat Lexi en Rachel hem gevonden hadden. ’s Avonds ging ik weer naar huis en had ik nog eieren versierd samen met mijn broertje. De volgende dag was het dan echt Pasen en had mijn moeder eieren verstopt in het huis. Ik ging ze samen met mijn broertje zoeken, daarna kregen we nog een chocolade paashaas om op te eten en wat andere snoep. Toen we klaar waren met het zoeken van de eieren. Ging ik samen met mijn moeder in de keuken gevulde eieren maken, koekjes bakken en het avond eten klaarmaken. Na het eten gingen we samen popcorn maken en een film kijken.

Verder was de maand april lekker rustig, omdat ik natuurlijk ook geen school had. Ik heb ik dan ook verschillende dingen geknutseld met m'n zus. Ook heb ik veel gegamed met mijn broers en zus, heb ik samen met m'n moeder veel gekookt, zijn we samen Harry Potter gaan kijken en hebben we veel spelletjes gespeeld met ze alle.

16 april ging ik samen met Paula naar Ialle toe, omdat het haar laatste dag was in Amerika. Hun hebben een golfkarretje, waar wij mee zijn rond gingen rijden in een parkje dicht bij hun in de buurt. Op een gegeven moment stopte we op een best hoge heuvel waar we de zonsondergang goed konden zien. Het zag er echt super mooi uit, daarna werd het wel iets te donker en zijn we terug naar haar huis gegaan. Daar hebben we nog even een ijsje gegeten en wat gekletst.

6 mei ging ik samen met mijn zus naar Paula en Chyler toe, omdat Paula op 8 mei ook terug naar huis ging. We hebben toen een make-up challenge gedaan, waarbij we elkaar moesten opmaken met blinddoeken op. Het was echt zo grappig en leuk om te doen. ’s Avonds bleven we daar ook slapen bij hun in de caravan. Op vrijdag was het de dag dat Paula terug naar huis ging. Als verrassing ben ik samen met mijn moeder en zus naar het vliegveld gereden om afscheid van haar te nemen. Ze vond het echt super leuk toen ze ons zag en was erg blij dat we waren gekomen.

De dag erna ben ik met m'n broer en zus in de ochtend naar Conway geweest, om voor een Moederdag cadeau te gaan kijken. Rond de middag gingen we weer terug naar huis. Later op de dag ben ik samen met Lexi wezen vliegen in het kleine vliegtuig van Lexi's vader. Het was echt super gaaf om Harrison vanaf boven te zien, daarna hadden we nog een stukje boven de lake gevlogen. Na het vliegen ging Alex nog vliegen, omdat hij aan het leren is hoe je een vliegtuig moet besturen voor zijn opleiding. Lexi en ik bleven toen wachten bij het vliegveld in de auto samen. De dag erna was het Moederdag en gingen we met het hele gezin naar Branson om bij Olive Garden te eten. Na het eten waren we nog naar een arcade geweest en met de punten die ik had gewonnen had ik super veel snoep gekocht. Daarna waren we nog naar een mirror maze geweest.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active